Tech Support Guy banner

WD My Cloud lokale toegang

23K views 18 replies 5 participants last post by  wedgerich  
#1 ·
Ik weet zeker dat de mensen hier weten dat Western Digital een beveiligingsinbreuk heeft gehad op hun servers. Ze hebben de toegang geblokkeerd voor gebruikers die mobiele en webtoegang gebruiken voor onze cloud. Ik heb geprobeerd hulp te krijgen van het WD-communityforum over het openen van mijn cloud vanaf mijn lokale thuisnetwerk, maar ik heb het niet gekregen. Ik heb mijn mobiele en webtoegang van mijn cloud uitgeschakeld. Windows Verkenner ziet de cloud-eenheid, maar laat me er niet op inloggen.
Ik weet zeker dat ik wat informatie heb weggelaten over wat ik heb gedaan en geprobeerd, maar als iemand ideeën heeft, zou ik ze op prijs stellen.
Bedankt voor de hulp.
Danny

#3 · (Edited)
Laat het gewoon met rust. Als de aanval ransomware is, heeft WD waarschijnlijk back-ups. Geef ze de tijd om dingen op te lossen.
Bedankt voor de reactie. Wat me dwarszit is dat WD zegt dat lokale toegang is ingeschakeld. Ik kan echter niet uitzoeken hoe ik dat voor elkaar kan krijgen. Ik wil dat mijn C-schijf documenten worden gesynchroniseerd met de cloud. Externe toegang is secundair.
Danny

#4 ·
Ik herinner me nog vaag dat ik dit probleem vele jaren geleden heb behandeld toen ik mijn MyCloud-apparaat kreeg. Ik heb het sindsdien vervangen door een echte NAS, maar ik heb het een tijdje werkend gehad. Ik gebruikte het voornamelijk als mediaserver en het deed die taak redelijk goed.

Om de een of andere reden denk ik dat het iets te maken kan hebben gehad met SMB en welke versie ik gebruikte en welke werden geweigerd. Ik moest daar weer in duiken toen ik de MyCloud wegdeed en de NAS installeerde.

#6 ·
heeft u hiernaar gekeken? Klik hieronder op de My Cloud-link.
U moet via het netwerkadres naar mijn
My Cloud
Peter.... Bedankt voor de reactie en hulp. Mijn vermeende probleem is denk ik veelvoudig.
1) alles wat ik zie en lees van WD-ondersteuningspagina's heeft allemaal instructies voor de My Cloud Home, wat ik niet ben. Mijn apparaat is een enkele bayschijf met de naam My Cloud.
2) Wanneer ik probeer verbinding te maken met mijn apparaat, kan ik in Windows Verkenner zien dat het vraagt ​​om mijn gebruikersnaam en wachtwoord. Ik krijg een foutmelding dat het niet toegankelijk is en dat ik geen toestemming heb.
3) Ik kan inloggen op mijn dashboard en mijn shares en zo zien.

Ik weet niet hoe lang WD erover gaat doen om de servers weer online te krijgen. Ze zijn al sinds ongeveer 6-7 april offline.
Nogmaals bedankt
Danny

#8 ·
Laten we de Credential Manager proberen. Klik op Start. Typ Configuratiescherm. Ga naar Configuratiescherm > Credential Manager > Windows-referenties en klik op Een Windows-referentie toevoegen. Typ de gebruikersnaam en het wachtwoord die u voor My Cloud gebruikt in het volgende venster en klik op Opslaan. Start de computer opnieuw op en test. Omdat u het in de verkenner kunt zien, gaan we ervan uit dat SMB in orde is.

#10 · (Edited)
Laten we de credential manager proberen
Klik op start
Typ configuratiescherm
Ga naar Configuratiescherm > Credential Manager > Windows-referenties en klik op Een Windows-referentie toevoegen
Typ de gebruikersnaam en het wachtwoord die u gebruikt voor My Cloud in het volgende venster en klik op Opslaan.
Start de computer opnieuw op en test.
Omdat je het in de verkenner kunt zien, gaan we ervan uit dat SMB in orde is.
Peter.... Dit is wat ik momenteel heb. Wanneer ik in Explorer op het MYCLOUD-pictogram klik, krijg ik de inloggegevens pop-up met de gebruikersnaam en dan typ ik mijn wachtwoord in. en de melding dat ik geen toegang heb.

Attachments