Hallo allemaal. Ik heb onlangs (gisterenavond) een gedwongen Windows 10-update gehad. Hoewel ik die functie zo heb ingesteld dat ik eerst om toestemming vraag. Goede tijden. Hoe dan ook, ik kwam vanmorgen aan en had geen toegang tot internet. Dit is al eerder gebeurd, toen ik Windows 10 voor het eerst installeerde. Ik heb Windows 7 hersteld, daarna Windows 10 opnieuw geĂŻnstalleerd en alles was in orde. Deze keer, zelfs na terugzetten naar de laatste versie? Geen internet. Als ik de aanbevolen stappen van elk forum op het net volg, loop ik tegen een muur aan. Ik heb:
- -mijn netwerkdriver bijgewerkt en vervolgens teruggezet. Er stonden nooit uitroeptekens of vraagtekens op om mee te beginnen.
- -geprobeerd mijn DCHP te vernieuwen, maar alles wat ik krijg is de melding dat er geen adapter in de staat is die voor deze bewerking is toegestaan
- - Dit gebeurt met ipconfig /release na netsh winsock reset catalog gevolgd door netsh int ip reset reset.log
- Als je ipconfig in CMD typt, geeft het niets terug.
- Ik heb geprobeerd mijn ip statisch te maken en ervoor te zorgen dat dit niet zo is.
- Windows heeft ermee ingestemd me over 72 uur te bellen. Dat is een lange tijd zonder internet, vooral omdat VANDAAG MIJN VRIJE DAG IS (zucht).
- Ik zou alle hulp echt waarderen. Heel erg bedankt.