Hallo PeterOz,
Bedankt voor je antwoord, zeer gewaardeerd.
Ja, ik probeer PDF Suite 20 volledig te verwijderen. Ik heb nu geprobeerd het te verwijderen via de route Apps en functies, maar de app is niet aanwezig in de lijst.
Ik heb nu ook het idee van uninstaller.exe geprobeerd. Ten eerste staat de app niet vermeld in Program Files(x68) zoals de webpagina aangeeft, maar is deze wel aanwezig in de map Program Files. Er is echter geen uninstaller.exe-bestand. Er zijn verschillende andere .exe-bestanden - suite.exe; suite-launcher.exe; tray-app.exe en update-service.exe, maar niet degene die ik nodig heb. De meest bruikbare is ui-remover.dll. Ik heb niet geprobeerd daarop te klikken, maar ik betwijfel ten zeerste of een .dll gaat doen wat ik nodig heb.
Eerdere ervaringen hebben me geleerd om ook in de map ProgramData te kijken, dus dat heb ik een minuut geleden gedaan. Er is inderdaad een map met de naam PDF Suite 20, en daarin staan slechts twee submappen. Eén heet Packages (die leeg is), maar de andere, genaamd Installation, gaf me hoop. Nope, geen geluk. Het bevat één map met de naam logs (met twee .txt-bestanden), een .json-bestand (nog nooit van dat bestandstype gehoord, maar ik ben geen programmeur), genaamd app-config.json. Ook installer-cache samen met drie .x64.msi-bestanden. Dat is het.
Vervolgens probeerde ik de Verwijderen met RUN-methode. Na het plakken van de string en het klikken op OK, kwam Windows Installer terug en meldde: "Deze actie is alleen geldig voor producten die momenteel zijn geïnstalleerd." Welnu, dat lijkt erop te wijzen dat ik het op de een of andere manier BEN gelukt om er vanaf te komen. maar dat wordt tegengesproken door de aanwezigheid van de map PDF Suite 20 in Program Files, inclusief de inhoud van verschillende bestanden, samen met het feit dat er 20 minuten geleden een meldingsbericht van de app op de taakbalk verscheen (weet niet meer precies wat het zei, maar het was een algemeen informatiemessage van een of andere soort).
Dus het enige dat overblijft is om Revo Uninstaller Pro te proberen. Nadat ik het heb gedownload, zie ik nu een bericht met de tekst "De app die u probeert te installeren is geen door Microsoft geverifieerde app." met de optie om toch te installeren. Kan ik ervan uitgaan dat het nog steeds veilig is om door te gaan?