Tech Support Guy banner

Kan PDF Suite 20 niet verwijderen

15K views 16 replies 7 participants last post by  cpandle  
#1 ·
PDF Suite 20 is een gratis pdf-reader-app die ik een tijdje geleden heb gedownload toen ik problemen had met mijn gebruikelijke Adobe Acrobat Reader-app. Ik kan er niet mee overweg en heb vandaag met succes Adobe Reader gedownload en geïnstalleerd op mijn Windows10 64-bits computer. Reader werkt tot nu toe naar behoren voor mij. Het enige wat ik nu nog wil, is Suite 20 verwijderen. Ik heb de zoekfunctie van de taakbalk gebruikt om 20 te vinden, er vervolgens met de rechtermuisknop op geklikt om het menu te openen en op verwijderen geklikt. Daarmee werd het normale Windows Installatie/Verwijder-venster geopend met alle apps erin - nou ja, allemaal behalve PDF Suite 20! Een zorgvuldige visuele controle kon het niet vinden. Vervolgens heb ik de zoekfunctie van hetzelfde venster gebruikt om 20 te vinden. Het kwam terug met de melding dat er geen resultaten voor die app waren gevonden - wat klopt - ik kon het ook niet zien! Hulp wordt gevraagd.

#3 ·
Hallo PeterOz,
Bedankt voor je antwoord, zeer gewaardeerd.
Ja, ik probeer PDF Suite 20 volledig te verwijderen. Ik heb nu geprobeerd het te verwijderen via de route Apps en functies, maar de app is niet aanwezig in de lijst.
Ik heb nu ook het idee van uninstaller.exe geprobeerd. Ten eerste staat de app niet vermeld in Program Files(x68) zoals de webpagina aangeeft, maar is deze wel aanwezig in de map Program Files. Er is echter geen uninstaller.exe-bestand. Er zijn verschillende andere .exe-bestanden - suite.exe; suite-launcher.exe; tray-app.exe en update-service.exe, maar niet degene die ik nodig heb. De meest bruikbare is ui-remover.dll. Ik heb niet geprobeerd daarop te klikken, maar ik betwijfel ten zeerste of een .dll gaat doen wat ik nodig heb.
Eerdere ervaringen hebben me geleerd om ook in de map ProgramData te kijken, dus dat heb ik een minuut geleden gedaan. Er is inderdaad een map met de naam PDF Suite 20, en daarin staan slechts twee submappen. Eén heet Packages (die leeg is), maar de andere, genaamd Installation, gaf me hoop. Nope, geen geluk. Het bevat één map met de naam logs (met twee .txt-bestanden), een .json-bestand (nog nooit van dat bestandstype gehoord, maar ik ben geen programmeur), genaamd app-config.json. Ook installer-cache samen met drie .x64.msi-bestanden. Dat is het.
Vervolgens probeerde ik de Verwijderen met RUN-methode. Na het plakken van de string en het klikken op OK, kwam Windows Installer terug en meldde: "Deze actie is alleen geldig voor producten die momenteel zijn geïnstalleerd." Welnu, dat lijkt erop te wijzen dat ik het op de een of andere manier BEN gelukt om er vanaf te komen. maar dat wordt tegengesproken door de aanwezigheid van de map PDF Suite 20 in Program Files, inclusief de inhoud van verschillende bestanden, samen met het feit dat er 20 minuten geleden een meldingsbericht van de app op de taakbalk verscheen (weet niet meer precies wat het zei, maar het was een algemeen informatiemessage van een of andere soort).
Dus het enige dat overblijft is om Revo Uninstaller Pro te proberen. Nadat ik het heb gedownload, zie ik nu een bericht met de tekst "De app die u probeert te installeren is geen door Microsoft geverifieerde app." met de optie om toch te installeren. Kan ik ervan uitgaan dat het nog steeds veilig is om door te gaan?

#5 ·
Kan ik ervan uitgaan dat het nog steeds veilig is om door te gaan?
Ik heb het gebruikt met Win-10, evenals Win-11 zonder problemen, maar alleen de gratis versies.

Ik weet echter niet zeker of de betaalde versie meer zal bieden dan de gratis versie voor wat u probeert te doen. Het biedt meer functies, maar het klinkt alsof u voornamelijk probeert één programma te verwijderen.
Download Revo Uninstaller Freeware - Gratis en volledige download

Een andere optie is om op Win + I te drukken om het Instellingen venster te openen en naar Apps > Apps & Functies te navigeren. Scroll omlaag in de lijst en kijk of PDF Suite 20 in de lijst staat. Zo ja, klik erop en er zou een optie moeten zijn om te verwijderen.

#8 ·
??? Ik ben niet PeterOz. Ik zie geen enkele post van hem in deze thread.

Ik wil er ook op wijzen dat er geen PDF Suite 20 is toen ik zocht. Er staat waarschijnlijk een jaar achter.

Ik weet niet zeker of dit werkt op Windows 10. Ik gebruik geen Windows 10 of 11.
Ik weet niet zeker waarom je op zoek bent gegaan naar PDF Suite 20 (en toen zei: Quote "Ik wil er ook op wijzen dat er geen PDF Suite 20 is" Unquote toen je het niet kon vinden. Ik heb het probleem dat ik in mijn oorspronkelijke bericht beschreef, ervaren nadat ik het had gedownload. Mijn oorspronkelijke bericht had niet kunnen worden gemaakt als de app niet had bestaan. Kijk op PDF Suite | Lees, creëer, bewerk, converteer en beveilig elk PDF-bestand! (wat me zojuist 30 seconden kostte om via Google te vinden). Ja, ik weet dat er pdf-suite pro staat, maar ik vond oorspronkelijk de gratis versie. door Google te vragen naar "gratis pdf-reader voor Windows 10". Ik heb die zoekopdracht zojuist herhaald en binnen enkele seconden gevonden (4e item van boven), op PDF Suite, converteer, bewerk en beveilig elk PDF-bestand

In ieder geval wil ik alleen hulp bij het verwijderen/verwijderen van het *-ding. Als je mijn antwoord hierboven leest, zul je zien dat ik de vriendelijke oplossingen die al zijn aangeboden, heb geprobeerd, maar mijn computer meldt dat de app niet langer op mijn systeem bestaat - ondanks een melding die steeds weer (en weer en zelfs weer twee minuten geleden) onderaan de app verschijnt dat ik deze nu moet upgraden. Hoe ik een app moet upgraden die naar verluidt niet op mijn machine bestaat, kan ik me niet voorstellen!

#6 ·
Open het Instellingen -venster en navigeer naar Apps > Apps & Features. Scrol omlaag in de lijst en kijk of PDF Suite 20 in de lijst staat. Zo ja, klik erop en er zou een optie moeten zijn om te verwijderen.
Ik heb nu geprobeerd het te verwijderen via de Apps en Features-route, maar de app is niet aanwezig in de lijst.
Klinkt alsof dat al geprobeerd is...

#11 ·
Uw link toont PDF Suite; Ik zie nergens 20.
Hier zijn de vorige versies Vorige versies - PDF Suite
Zoals u kunt zien, heeft alles een jaartal van 4 cijfers erachter. Er is geen 20; Er zijn versies 2011 tot en met 2021.
Beste plodr,
Uit mijn ervaring met computers begrijp ik heel goed de behoefte om precies/exact te zijn bij het proberen de oorzaak van een probleem te vinden om het te proberen te verhelpen. Ik neem aan dat het die behoefte aan precisie is die ten grondslag ligt aan uw inspanningen om precies de titel te identificeren van de software waar ik een probleem mee heb - vandaar dat u aangeeft dat u uit uw onderzoek tot nu toe geen pdf-app kunt vinden waarvan de naam eindigt op "20". Omdat er zoveel potentiële variaties zijn in wat u doet bij het zoeken, is het voor mij niet eens mogelijk om te speculeren waarom u "PDF Suite 20" niet kunt vinden. Ik kan alleen antwoorden door heel beslist te stellen dat de problematische software waarvan ik hulp zoek om te verwijderen/verwijderen PDF Suite 20 heet (d.w.z. er is geen typefout waardoor de 20 deel uitmaakt van de naam). Ter bewijs voeg ik hier een screenshot toe die duidelijk aantoont dat er vanaf vandaag, woensdag 20 december 2023, 10:25 uur, een app met de titel "PDF Suite 20" (Let op de "20" aan het einde van de naam!) op mijn computer staat - ik wou dat het niet zo was!!

Attachments

#13 ·
Hallo mensen, de kerst-/nieuwjaarsvakantie is voorbij, dus ik ben terug om dit probleem op te lossen dat nog steeds aanwezig is. Om ieders tijd en moeite te besparen, mag ik beginnen met te zeggen dat ik alle vriendelijke suggesties in de vorige antwoorden hierboven heb geprobeerd, en dat geen van hen werkte - vandaar dat ik natuurlijk nu terug ben! Zojuist heb ik een map met de naam PDF Suite 20 gevonden in Lokale schijf (C:) > Programma's. De grootte op schijf is 559 MB en het bevat 810 bestanden en 37 mappen. De overgrote meerderheid van de bestanden zijn .dll-bestanden, maar er zijn ook verschillende .exe-bestanden. Ik heb helemaal geen programmeerkennis, maar in mijn simpele kleine wereld van een computergebruiker van meer dan 30 jaar heb ik geprobeerd met de rechtermuisknop op de hele map te klikken en deze te verwijderen, maar dat resulteerde alleen in een foutmelding "Map in gebruik" met de melding dat deze niet kon worden voltooid omdat de map of een bestand erin in een ander programma is geopend. Ik heb geen idee wat het zou kunnen gebruiken dat ik zou kunnen sluiten - ik heb vandaag geen PDF-gerelateerde apps gebruikt, maar ik heb toch de oude truc "uit- en weer aanzetten" geprobeerd, in de hoop dat dit het zou kunnen oplossen. Nope! Dezelfde foutmelding. Vervolgens vroeg ik me af of het verwijderen van enkele van de .exe-bestanden er in ieder geval voor zou zorgen dat die "Tijd om te vernieuwen"-melding niet meer verschijnt. Mogelijke kandidaten (onthoud, ik programmeer niet - dus ik zoek gewoon naar voor de hand liggende namen) zouden creator-app.exe kunnen zijn; creator-ws.exe; suite.exe; of misschien suite-launcher.exe. Gedachten en hulp zouden zeer op prijs worden gesteld.

#16 ·
Hoe een thread als opgelost te markeren.

Boven je eerste bericht in deze thread, maar onder de zwarte balk, aan de rechterkant, zie je een "kebab"-menu (drie verticale puntjes). Klik daarop en selecteer Thread bewerken. Je ziet een dropdown voor de threadtitel met "Prefix". Klap die uit en "Opgelost" zou een van je opties moeten zijn.

Echt simpel, hè? Wie heeft er nou een speciale knop nodig die dit met één muisklik doet? ;-)

#17 ·
De suggestie van bbykanaya werkte om PDF Suite 20 te verwijderen, maar de download komt van PDF Suite zelf en na het volledig verwijderen werd mijn computer zwart. Opnieuw opstarten loste het probleem op, maar aangezien PDF Suite 20 "onzichtbaar" was voor mijn systeem, is er geen manier om te weten welke andere malware onzichtbaar op mijn computer is geïnstalleerd. Wees je hiervan bewust.